2013. október 18., péntek

9. rész - Az igazság

Sziasztok!
 Ismét egy rövid résszel készültem, de ismeritek a mondást; a jóból keveset adnak :D Na jó nem, csak viccelek. Az igazi ok amiért rövidek a részek, az az, hogy idő és energiahiányban szenvedek. Ne haragudjatok érte :( Viszont most 2 részt is hoztam, szóval remélem kiengeszteltelek titeket! :) Köszönöm a feliratkozókat és a kommenteket (bár lehetne belőlük több), és jó olvasást!
ui.:remélem tetszenek a rendezett képek

Catalina Pierce

A türelem rózsát terem! Már egy egész hete hajtogatom ezt magamnak... Eszméletlenül hiányzik Zayn. Tisztában vagyok vele, hogy neki is megvan a saját élete, de... jelen pillanatban minden vágyam, hogy megossza velem. Kételyek között hánykolódom... Vajon Ő is gondol rám néha? Teljesen megbolondulok... lassan azon kapom magam, hogy a közös esküvőnket szervezem és babaruhát vásárolok a piacon a jövendőbeli gyermekünknek, ami ugyebár nem történhet meg... 
Olyan nehéz leírni, hogy miről is van szó. Mellette kiteljesedhetek és elengedhetem magam. Eddig még egyik férfival sem tudtam olyan őszintén és nyíltan beszélgetni, mint ahogy Zaynel. Remélem hamarosan felhív és láthatom...
*

"Tudom, és megértem, miért olyan fontos neked, hogy megvédj. És valahol szeretem is. Tudom, hogy szükségem van rád, mellettem állsz, ahogyan én temelletted. De ha van jövőnk együtt, akkor bíznod kell bennem, és bíznod kell az ítéletemben. Igen, néha tévedek, hibázok, de tanulok ezekből."  A csengő éles hangja zökkent ki a kedvenc regényem olvasásából. Izgatottan ugrálok el az ajtóig, csodálkozom, hogy nem estem el. Szinte kivágom az ajtót, és legnagyobb meglepetésemre a barátnőmet találom a bejárat előtt. Gyönyörű szemeivel mosolyogva kémlel, majd egy határozott igennel kijelentem magamnak, hogy gyönyörűbb mint valaha.
-Hiányoztam?-kérdezi, bár tisztában van a válasszal.
-Hailey Carter! Tilos ilyen sokáig nem találkoznunk!-borulok érzelgősen a nyakába. Tényleg nagyon hiányzott. Lehuppan a kanapéra, majd mesélni kezd. Megtudom, hogy a franciák nagyon rámenősek és közvetlenek tudnak lenni és ez szörnyen bosszantó, viszont mindezt jóváteszi a rendkívül magas színvonal. Hailey a tudtomra adja azt is, hogy Franciaország a művészetek és a pompa hazája. És természetesen javasolja az Eiffel-torony előtt történő csókolózást a szerelmemmel. Hmm Zayn, a közeljövőben kötelező lesz ellátogatnunk Párizsba.
- És mi van az imádnivaló Oliverrel?-mosolyogva faggatom barátnőmet, aki az említett fiú nevére teljesen elpirul.
-Anyu szerint lassacskán esküvő lesz.-felcsillan a szeme, ahogy kimondja a bűvös szót. Célzó mosolyra húzza a száját, és emlékképek ezrei törnek rám. A terveink és álmaink a nagy napról.
-Ez csodálatos, nagyon örülök!-ölelem át.-Csak úgy ragyogsz!
-A szerelem csodákra képes!-jelenti ki. Egyetértően bólintok, majd szóba kerülök én... Vonakodva bár, de mindent elmesélek Zayn-ről, az együtt töltött pillanatokról és arról, hogy teljesen oda vagyok érte.
*

-Lina, ez remek! Végre megtaláltad azt a fiút aki megbecsül!-őszintén örül a boldogságomnak.-Mit mondtál, hogyan is hívják?!-érdeklődik összehúzott szemöldökkel.
-Zayn Malik...-vágom rá hirtelen. Hailey arcáról eltűnik a mosoly, gondolkozni kezd. Rémültséget, csalódottságot és kétséget vélek felfedezni az arckifejezésében.-M-mi az?-hangom bizonytalanul csuklik el.
-Franciaországban.... A húgom, Holly elrángatott egy koncertre. One Direction... azt hiszem így hívták a fellépő bandát. Hol a laptopod?-idegesen kapkod, majd az ölébe veszi az említett tárgyat és beírja a keresőbe a banda nevét. Rákattint a képekre, majd leesik az állam. Zayn Malik, egy híres énekes, és egy hazug disznó!

4 megjegyzés:

  1. Kész a kritikád. http://r-and-a-critics.blogspot.hu/2013/10/30kritika-in-prison-of-desires.html

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. IMÁDOM!Kövit! És meglepi nálam a 2. díjam-nál találod :) = http://boundlesssecrets.blogspot.hu/p/dijak.html

    VálaszTörlés