2013. október 4., péntek

6. rész - Egy jó tanács






Gondolkozásom, villámsebességgel hasítva a sztrádán, azóta tart amióta hazavittem Linát és egy forró csók kíséretében elköszöntünk egymástól. Az életem, hamarosan gyökerestől meg fog változni; érzem. Nem hagyhatom el Perriet, hiszem mindig mellettem áll, tiszteli a rajongóimat, őszinte hozzám, és ami a legfontosabb, feltétel nélkül szeret. És én is őt. Csak már nem úgy mint két évvel ezelőtt. Viszont én sosem voltam hozzá, olyan jó mint ő hozzám. Nem vagyok egy úriember, aki ajándékokkal halmozza el a kedvesét minden egyes percben, pedig megtehetném. Valahogy, mindig úgy érzem, hogy az emberek csak érdekből szeretnek, és sajnos a mai világban a pénz körül forog minden. Persze Perrie nem érdekből van velem, ezt már többször is bizonyította, de a kétely sosem fog eltűnni bennem. És Lina... Ez a leányzó pár nap alatt teljesen belopta magát a szívembe, és ha akarnám se tudnám kitépni onnan. Érzek iránta valamit és ő is irántam. Nem tehetem ezt, nem tehetem tönkre mindkettőjüket, nem törhetem össze őket. Tanácstalan vagyok... 

*
Wolwerhampton egyik legszebb utcájában állok, Liam, a legjobb barátom szülőháza előtt. Nem szeretem zavarni ha a családjával van de most tényleg muszáj vele beszélnem. Nem túl hangosan kopogok hármat, majd néhány pillanat múlva Liam kivirult anyukáját látom magam előtt. Imádom Karent, egyszerűen csodálatos asszony! 
-Zaynie! Gyere beljebb! Mi szél hozott erre? Csak nem Liamet keresed?-mosolyog rám, miközben leül a kanapéra. Odaülök mellé, és helyeslően bólintok egyet.
-De igen! Óriási szükségem van most a fiára!-vigyorgok kínosan.-Itthon van?
-Elment a piacra, egy kis lisztért és lekvárért, hiszen ha itthon van mindig sütnöm kell neki valamit. Én pedig megmondtam neki, hogy valamit valamiért!-nevet jóízűen.
-Megértem! Karen maga egyszerűen egy valódi konyhatündér!-bókomra felnevet, majd végigsimít a vállamon.
-Ugyan... Hiszen a férfiakat a hasukon keresztül lehet megfogni! Liam apukája is ezért van velem!-nevet még mindig. 
-Meg a csodálatos természetéért, Karen!-mosolygok rá. 
-Erről egy csodálatos történet jut eszembe!-imádom Karen sztorijait, olyan jópofák!- Még a fiatal bulizós éveimben megismerkedtem egy igazán jóképű fiúval. A helyi diszkóban voltam a barátnőimmel amikor hosszas bámulás után felkért táncolni. Ne tudd meg fiam, hogy hogy megtáncoltatott! Mindenki féltékeny arccal bámult minket, mi voltunk a táncparkett ördögei.Egy kis idő után szoros kapcsolat alakult ki köztünk, majd a barátságunkból szerelem mélyült. Minden hétvégén elvitt a helyi diszkóba, és sokat utaztunk. Aztán kiderült, hogy becsapott, és már menyasszonya volt. Szörnyen fájt, hogy átvágott... Nehezen, de túltettem magam rajta, találkozgattam más férfiakkal, de mindig őt láttam mindenkiben. És képzeld fiam, egyszer csak az éjszaka kellős közepén szerenádot adott nekem és elmondta, hogy mennyire szeret. Az összes szomszéd kikiabált, hogy csönd legyen már, de nem törődtünk velük. Csak ölelkeztünk az esőben. Másnap az összes nagyszájú szomszédnak sütöttem egy-egy kosárnyi muffint, hogy ne haragudjanak a tegnapi zajért...-kuncogott a történet végéhez érve. 
-És aztán mi történt?
-Összeházasodtunk és három csodálatos gyerekkel áldott meg az ég!-mosolygott szépen.
-Ez gyönyörű!-áradozok elképedve. Mindig hatással vannak rám az ilyen mesék, hiszen annyira szép és fantasztikus! 
-Zayn! Hát te?-vereget hátba Liam, aki meglepődve már végig. Igen rég láttuk már egymást.
-Szia haver! Ne haragudj, hogy zavarlak titeket, de beszélnünk kell, és ez nem telefon téma.-hadarom el.
-Rendben akkor menjünk fel a szobámba! Anya, kint hagytam a konyhában a lisztet!-puszilja meg édesanyját, aki bólint egyet majd elindul az említett helyiség felé, de még gyorsan utána kiabálok.
-Karen! Köszönöm, elmesélted nekem ezt!-mosolyogtam, majd egy "szívesen tettemet" kaptam válaszként.

-Na mesélj!-ült le Liam a szobájában lévő fotelba. Követem, és leülök vele szembe.
-Olyan bonyolult, nem is tudom hol kezdjem. Szóval... Van egy barátom, aki  már több mint két éve boldog kapcsolatban él egy lánnyal. Egyszer elment egy buliba, ahol felettébb érdekes módon megismerkedett egy lánnyal. A barátnője és a lány külseje közt van némi hasonlóság de belül teljesen különböznek. A barátom belegabalyodott egy szerelmi háromszögbe és nem tud kijutni... Szerinted mit kéne tennie?-hadarom el, minél hamarabb a végéhez akarok érni. Liam meglepődött arccal vizslat, rájött, hogy nem egy barátomról van szó hanem, bizony rólam, majd szinte kiolvasva a szememből az igazat megszólal.
-Hallgass a szívedre Zayn!

3 megjegyzés:

  1. köviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit <3 nagyon jóó :D <3

    VálaszTörlés
  2. nagyon jóó *--* kövi rész:D<3

    VálaszTörlés
  3. Szia! Elkészült a kritikád: http://hearts-without-chains.blogspot.hu/2013/10/kritika-14-in-prison-of-desire.html - ha bármi segítség kell nyugodtan írj a blogra

    VálaszTörlés