2013. november 3., vasárnap

11. rész - Válasz

 Catalina Pierce

A közelsége megnyugtat. Hallgatni a szívdobogását és a szuszogását, mélyen beszívni férfias illatát és érezni az ujjait gyengéden belemélyedni a derekamba. Mindezek apró dolgok, de nekem mégis olyan sokat jelentenek. Nem is tudom, mit érzek… A karjai között mindent elfelejtek. Elfelejtem, hogy mennyire megbántott és hogy mennyire haragszom rá. Valójában összetört, de ezt egyetlen öleléssel elfeledtette velem. Már vagy két órája ülünk ugyanabban a pózban, csak Hailey távozását vettük figyelembe, és a csend kezd kicsit kínossá válni. -Zayn! Miért jöttél, eredetileg?-teszem fel az első kérdést, ami eszembe jut, és a szemeibe nézek. Ó, Istenem azok a gyönyörű mogyoróbarna íriszek! -Nem fontos!-a tekintetéből üvölt, hogy nem mond igazat. Hirtelen fordulok át lovagló ülésbe, így szembe kerülve Zaynnel. Két kezem közé fogom borostás arcát majd, apró puszikat hagyok az állkapcsán és a szája szélén, de nem csókolom meg. Zayn nagyot sóhajt majd viccesen csücsörít, mire egyszerűen megrázom a fejem. -Mond el!-ejnye-ejnye Catalina, aki kíváncsi hamar megöregszik! -Jól van elmondom, csak csókolj már meg!-hangja hisztérikusan cseng, de azonnal teljesítem a kívánságát. Mikor szétváltunk várakozóan néztem rá, és vette a lapot. –Meg szerettelek volna kérni téged…arra, hogy….-kínzó lassúsággal dadog, az idegeimre megy. -Nyögd már ki!-vágok közbe mosolyogva. -Fogadj be… -lenéz a combomra, mintha szégyellné magát. –Nincs hova mennem… -Ó, tehát a nagy Zayn Maliknak nincs hová mennie… Lássuk mit is tehetnék érted… -pattanok ki az öléből. -Elég kényelmes ez a kanapé!-játszom a flegmát, ezzel idegesítve Zaynt. Elérem a célom, az arca megfizethetetlen látványt nyújt. –Na, jó most komoly leszek! Itt maradhatsz, egy feltétellel!-mosolyom még szélesebbé válik. -És mi az?-érdeklődik Zayn kicsit ijedten. -Énekelj nekem!-nézek rá, bevetve a hírhedt kiskutya szemeket. Zayn lágyan elmosolyodik, majd gondolkodás nélkül énekelni kezd.

„Your hand fits in minelike it’t made just for me, 
but bear this in mind it was meant to be,
 and I’m joining up the dots with the freckles on your cheeks
, and it all makes sense to me” 

 Zayn önelégült mosollyal az arcán sétál oda hozzám majd a derekamra csúsztatja a kezeit. -Miben vagy még jó?-kérdezem mélyen a szemébe nézve. -Hogy érted?-nyom egy lágy csókot a homlokomra. -Úgy értem, tökéletes vagy! Eltekintve arról, hogy egy seggfej voltál, törődő és gyengéd vagy, jól nézel ki, eszméletlenül jól csókolsz és még az ágyban is csodás vagy!-hadarom el, nem figyelve mit is mondok. Amint a kimondott szavaim elérnek az agyamig, lángba borul az arcom, érzem hogy azonosítható lennék egy paradicsommal. Zayn azonnal kuncogni kezd és még szorosabban magához húz. A fülemhez hajol, majd csábítóan suttogni kezd. -Csak téged akarlak!-érzékien csókolgatni kezdi a nyakamat. Lassan nyúl a pólóm alá, forró kezei azonnal megtalálják a mellemet, köszönhetően a melltartó hiányának, amiért piszkosul átkozom magam. Ajkai rátalálnak az enyémekre és gyengéd csókcsatába kezdünk, nyelveink táncot járnak egymással. Kábítóan jól csókol.

*
 A nap többi része unalmasan telik, és -számomra- gondolkodásmentesen. Mikor beesteledik, kikászálódok Zayn karjai közül majd a fürdőszoba felé veszem az irányt. Forró vizet engedek a kádba és fáradtan nézem, ahogy az átlátszó víz belezúdul. Olyannyira átlátszó mint amilyen én voltam ezelőtt. Gyorsan lekapkodom a ruháimat majd beszállok a vízbe. Sziszegve dőlök hátra, ugyanis égeti a bőröm. Az égető fájdalom össze sem hasonlítható azzal, amit akkor éreztem mikor megtudtam, hogy Zayn hazudott nekem. Azt hittem tovább tovább tudok lépni ezen, de úgy tűnik egyenlőre nem. A könnyeim akaratom ellenére csúsznak le az arcomon. Túl hamar bocsájtottam meg Zaynnek, elhamarkodottan döntöttem. Már megint. 
Valószínűleg nem kéne vele szóba állnom, figyelmen kívül kéne hagynom a létezését. Viszont abba belepusztulnék. Nem értem magam. Miért zavar ennyire, hogy átvert? Miért? Hiszen nem is vagyunk együtt... Az agyamtól és a szívemtől egyaránt kapom meg a választ; Szerelmes vagyok belé.

1 megjegyzés: